Monday, November 21, 2016

Bicara Pagi #1 ~ Serupa Tapi Tak Sama

PIZZA adakalahnya mengelirukan KITA, kotaknya EMPATSEGI, bila dibuka ianya BULAT, bila hendak dimakan menjadi SEGITIGA pula.

Begitu la MANUSIA, walaupun zahirnya sama tapi tindakan, pemikiran dan pendapat adalah berbeza.

Fakta
6 Apple : RM10
Apple 6 : RM 2400

Posisi itu penting!!


SERUPA TAPI TAK SAMA 


Salam Sayang

7 comments:

  1. Hahaahha.. kan ! pizza menipu ita selama ni...

    Good morning Unni ~

    ReplyDelete
  2. Pasti akan wujud perbezaan sama ada dari segi pemikiran @ cara hidup.. tapi itulah namanya harmoni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Yang nampak cantik tak semestinya baik.

    ReplyDelete
  4. terima kasih follow akak, akak follow kembali

    ReplyDelete
  5. hahaha...posisi itu penting kan unni

    ReplyDelete
  6. Hahahaha. Kelakar post ni! Betul jugak cakap unni. Tak pernah perasan sebelum ni :D

    ReplyDelete
  7. Akak suka entri ni. Fun!

    Betul juganya fakta tu. Kalau sekali pandang nampak macam sama aje tapi sebenarnya tak sama pun.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^