Monday, November 21, 2016

Menang Saguhati Giveaways Sempena Anniversary By Hainom Okje

Terharu sungguh dapat menang saguhati Giveaways Sempena Anniversary By Hainom Okje !! Thanks Kak Ton selaku Juri!! dan thanks Mak Hainom selaku sponser utama.

Allamdullilah rezeki isnin, mau tak terharu semua yang join hebat-hebat belaka entry sampai tak sanggup nak baca !! baca pun Unni blur, sbb banyak tak faham. huhuhuhu.. Opss terlebih jujur pulak.


Antara 10 pemenang Saguhati!! Syukur sangat-sangat,  Moga sentiasa di murahkan rezeki Mak Hainom.


Salam Sayang


15 comments:

  1. Allhamdulillah... tahniah sis:) kalau rezeki tak ke mana kan...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah Unni..Murah rezeki awak.. =) semoga sukses selalu untuk GA akan datang...

    ReplyDelete
  3. Akk pun menang, tapi tggu hadiah smpla baru buat entri, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhmdulillah rezeki.. Makasih kak sha

      Delete
  4. Hahaha! Akak ni bukan jurilah, Unni. Akak ni tukang menyibuk aje merangkap jiran sebelah rumah di alam maya MakJilap nih, Dik ^_^ MakJilap ni sajalah tak bagi akak menang lepas tu nak ambil hati siap buat anugerah khas juri pulak dah! Tak kisah! Akak dah pasang 'pagar tinggi' antara rumah dia dengan rumah akak! Habis cerita!

    Apa-apa pun, tahniahlah kerana menang. MakJilap kata siksa dia baling dadu nak cari pemenang. Kahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha.. Luca la kak ton.. Siap pakai dadu

      Delete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^