Tuesday, November 22, 2016

Jom Undi Faiz Subri Tersenarai 10 Calon Anugerah Puskas FIFA 2016

Kini Bola Sepak Negara telah mencipta sejarah. Faiz Subri pasukan dari Penang FA dalam liga Malaysia 2016. Faiz Subri telah menjadi viral dimana-mana media masa Twitter, Facebook hasil Sepakan golnya secara melengkung '' Knuckleball '' kira-kira 32 meter telah menembusi jarring gol.

Nama Faiz Subri tercalon 10 penjaring gol terbaik dunia dalam Anugerah Puskas FIFA 2016 dan bakal berdepan dengan juara dunia MESSI. Dengan pencalonan ini Faiz Subri telah menaikakn nama Malaysia Khusus nya Pulau Pinang.

10 Nama Penjaring Gol Terbaik Dunia Yang Tersenarai


Boleh la mngundi gol jaringan Mohd. Faiz Subri melalui laman sesawang www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/puskas-award/  sebelum 2 Discember 2016 iaitu keputusan 3 pencalonan terbaik Anugerah Puskas FIFA.

Salam Sayang

13 comments:

  1. Tak minat bola tapi kagumnya, hebat anak Malaysia. Jom undi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang x minat bola pun.. Tp semangt undi

      Delete
  2. Akak dah undi tadi kat pejabat. Hihi. Semangat!

    ReplyDelete
  3. wah !! anak Malaysia di situ !! salute !!!

    ReplyDelete
  4. Ohhh.... baru tau pasal dia ni.... Hakak mmg tak minat bola sebab tulah tak ambik tau hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la x minat jgk.. Tp semngt jk vote

      Delete
  5. Mrs. A tengok gol dia yang cantik tu.
    Okay! nice sharing nak pi vote sekarang

    ReplyDelete
  6. Ini ke budaknya yang goal dia jadi viral sebab cantik sangat? Akak ni bukan peminat bola dan biasalah kalau gitu, nama pemain bola ni memang tak lepas dalam ingatan!

    Apa-apa pun, kita tumpang bangga sebab dia ni orang Malaysia. Barulah kena tag 'Malaysia Boleh!' tu ^_^

    ReplyDelete
  7. ARE YOU PLAYING FIFA ULTIMATE TEAM?
    You probably need additional COINS!
    Check out FUT Millionaire.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^