Friday, December 2, 2016

500 Alas kaki Mengandungi Ayat Suci Al-Quran Disita


Selepas beberapa viral di Johor yang menyatakan alas kaki mereka mengandugi ayat-ayat suci Al-Quran, tetapi pemeriksaan awal tidak menemuai apa-apa. 

Namun 01 Dicember 2016 semalam Jabatan Agama Islam Melaka ( JAIM ) telah merampas kira-kira 500 alas kaki yang mengandugi ayat-ayat Al-Quran di sebuah gudang pembekal alat keperluan rumah di Krubong Melaka.

Gudang ini mengambil bekalan alas kaki dari Semerang, Indonesia, sebelum di edarkan di Malaysia. Sedih hati bila melihatnya. Sesiapa yang ada alas kaki macam ni sila la periksa mana tau anda salah sorang dari mangsa kejadian.

Ketua Penguat kuasa JAIM, Rahimin Bani berkata, Bagi sesiapa yang sudah membeli atau memiliki alas kaki seperti ini boleh menyerahkan alas kaki tersebut kepada mana-mana Jabatan Agama Islam yang berdekatan dan kes ini disiasat mengikut Seksyen 63 Enakmen Kesalahan Syariah Melaka kerana menghina agama.

Unni serta Video sitaan di Gudang Krubong Melaka.

video



Share:

7 comments:

  1. tag awak :)

    http://theonlygirl98.blogspot.my/2016/11/25-things-that-make-me-happy.html

    ReplyDelete
  2. astaghfirullahallazim ! tgamak ny org buat mcm ni

    ReplyDelete
  3. kurang ajar betul..macam takde kertas lain dah nak boh..ni sengaja laa perbuatan khianat ni..

    ReplyDelete
  4. kat krubong? ish! dekat sangat dengan rumah. selamat tak beli alas kaki ni..huhuhu

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete
  5. SEDIH BETUL, APA LA TUJUAN DEPA BUAT MACAM TU...

    ReplyDelete
  6. skrng ni macam2 yang dibuat untuk hina agama islam. huhu. sedih.

    ReplyDelete
  7. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^